ShiR SaVaraNe SamPadi
united state of biosam
به سایت ما خوش آمدید

پرچم زمان كورورش كبير( ۵۵۹سال پيش ازميلاد)
 


تصاویر پرچم ایران از زمان کوروش کبیر تا به امروز

از اونایی که آپ طنز خواسته بودن شرمندم. آپ های طنز کار من نیست......

فکر کنم نتونین شکل ها رو ببینین چون بی شعور ها فیلتر کردن.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب : <-PostCategory->

سه شنبه 16 / 11 / 1390برچسب:, :: 18:8

اینشتین برای رفتن به سخنرانی ها و تدریس در دانشگاه از راننده مورد اطمینان خود کمک می گرفت. راننده وی نه تنها ماشین او را هدایت می کرد بلکه همیشه در طول سخنرانی ها در میان شنوندگان حضور داشت بطوری که به مباحث اینشتین تسلط پیدا کرده بود! یک روز اینشتین در حالی که در راه دانشگاه بود با صدای بلند گفت که خیلی احساس خستگی می کند. راننده اش پیشنهاد داد که آنها جایشان را عوض کنند و او جای اینشتین سخنرانی کند چرا که اینشتین تنها در یک دانشگاه استاد بود و در دانشگاهی که سخنرانی داشت کسی او را نمی شناخت و طبعا نمی توانستند او را از راننده اصلی تشخیص دهند. اینشتین قبول کرد، اما در مورد این که اگر پس از سخنرانی سوالات سختی از وی بپرسند او چه می کند، کمی تردید داشت.
به هر حال سخنرانی راننده به نحوی عالی انجام شد ولی تصور انیشتین درست از آب درآمد. دانشجویان در پایان سخنرانی شروع به مطرح کردن سوالات خود کردند. در این حین راننده باهوش گفت: سوالات به قدری ساده هستند که حتی راننده من نیز می تواند به آنها پاسخ دهد. سپس اینشتین از میان حضار برخاست و به راحتی به سوالات پاسخ داد به حدی که باعث شگفتی حضار شد!

به امید رضایت شما!

 



موضوع مطلب : <-PostCategory->

شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, :: 7:1

از بس طنز آپ كرديم خسته شديم يكم تنوع لازمه ديگه نه؟

پروتئین ، یک نوع ماده زیستی می-باشد که از زیر واحدهایی به نام اسید آمینه تشکیل یافته و دارای تقسیم بندیهای مختلفی می-باشد که هر کدام از این تقسیم بندیها ، سعی دارند پروتئینها را از یک جهت خاص بررسی کنند.پروتئینها از مولکولهای اساسی سلولها هستند که بیش از نیمی از وزن خشک آنها را می-سازند. در ساختار همه اندامکها و اجزای فعال سلولها یافت می-شوند و در ساخت و کار آنها نقش بنیادی دارند. بخش مهمی از ساختار غشای سلول و اندامکها ، اسکلت سلولی ، اتصالهای سلولی از پروتئینهای ساختاری (ساختمانی) متنوعی تشکیل شده است. پروتئینهای آنزیمی ابزار کار سلول سلولند و در انجام واکنشهای بیوشیمیایی سلولها به عنوان کاتالیزور ضرورت دارند. برخی پروتئینها عمل دفاعی دارند (پادتنها) و برخی در اعمال مهم زیستی دیگری نقش دارند.

برای مثال ، هموگلوبین و هموسیانین انتقال گازهای تنفسی را انجام می-دهند و یا سیتوکرومها انتقال الکترونها و پدیده-هایی از اکسایش و کاهش را عهده-دار هستند. برخی هورمونها ، ساختار پروتئینی دارند مثل انسولین و بسیاری از مولکولهایی که به عنوان نشانه در برقراری ارتباطهای درون سلولی و بین سلولی عمل می-کنند، ساختار پروتئینی دارند. پروتئینها مواد اصلی لازم برای رشد و ترمیم سلولها هستند و در موارد لزوم برای تامین انرژی مورد نیاز سلولها نیز مصرف می-شوند.


 



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب : <-PostCategory->

سه شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, :: 15:47

وايسا ببينم از زن من عكس ميگيري؟؟؟!!

 

 



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب : <-PostCategory->

یک شنبه 7 / 11 / 1390برچسب:, :: 16:26

Keyboard
چه کسی برنده شد؟

Communication Board
کامیون کی شن ها رو برد؟

Morphine
باید بیشتر فین کنی.

MissCall
دختر نا بالغ را گویند.

Freezer
حرف مفت

Suspicious
به لهجه اصفهانی: ساس از بقیه ی حشرات جلو تر است.

Johnny Depp
قاتل افسرده

Acer
ای آقا!

Welcome
دهن لق

Manual
من و بقیه

 

بقيش تو ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب : <-PostCategory->

دو شنبه 22 / 11 / 1390برچسب:, :: 15:37
درباره وبلاگ
Admin Team

راهی است چه بسا طولانی و جاده ایست پر پیچ و خم که سمپاد یکی از این پیچ ها و بهانه ایست برای دور هم بودن، پس به امید روزی که به خوشی از این بهانه یاد کنیم و به امید خلأ بودن جاده تان نسبت به ابرهای تیره و اندوه...

پيوندها
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 181
بازدید کل : 64206
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1233
تعداد آنلاین : 1

حس بی اعتبار با صدای فرید فرخ پور
کلیه حقوق این وبلاگ برای ShiR SaVaraNe SamPadi محفوظ است